Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P37e84t97r 48P67á17l58k86a 6513906570222

píšete, že ČR je jedna z nejrychleji se zadlužujících zemí v Evropě - z jakého čerpáte zdroje pro tohle tvrzení?

0/0
24.10.2013 11:58
Foto

I87v31o 93B48e80č89v66á60ř 1654556529

http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_PUBLIC/2-22072013-AP/EN/2-22072013-AP-EN.PDF

Všimněte si jaké státy jsou před námi (Řecko, Irsko, Španělsko, Portugalsko, Kypr, Slovensko, Slovinsko, Itálie, Finsko a Nizozemí). Min. 6 z těchto států už je v problémech a EU je zachraňovala nebo se o podpoře mluví. Zajímavé je, že jsou všichni součástí Eurozóny. Je to náhoda?

0/0
24.10.2013 12:42

M34i63r37o77s21l71a64v 28P96e80t20r 1142810128971

Omlouvám se, ale stěží ovládám základy na PC. Jsem holt jiná generace...

0/0
23.10.2013 13:35

R29a48d98o81s78l54a25v 17K34l34a82u29d25a 5464278464822

Když už jsme u těch utopistických myšlenek. Jiří z Poděbrad chtěl sjednotit Evropu.... Když se to konečně podařilo, tak se najde tlupa které to není vhod a hodná jí zase rozbítRv

+2/−2
23.10.2013 12:41
Foto

V22l64a33d33i23m22í46r 50Š63ť90a50s60t76n26ý 1221456815703

sám jinde tvrdíte, že se bez nás evropa obejde, tak jaképak rozbíjení? Svobodní chtějí z  EU odejít ale nikoho dalšího s sebou netahají.

+2/−1
23.10.2013 13:17

R28a61d82o75s96l19a56v 13K53l38a51u48d80a 5794438374912

To se nějak vylučuje?

0/0
23.10.2013 14:49

A26l78o74i15s 36K62o41v24a62ř74í55k 9575184691823

Kde se vzal, tu se vzal, Ivo Bečvář, machovců fanda a bloger....

"O aktuálním dění a problémech nás všech";-D...Jeden článek z května minulého roku a dnes svobodná agitka jako jelito. Tož takové pouliční panoptikum skutečně volit nechci. Vždyť se na ty klauny podívejte, do toho ještě ukecaný místopředseda, mladý Smetka (syn starého Smetky) a Mach dělá křoví.8-o

http://www.youtube.com/watch?v=LzMqLJUyRe8&NR=1&feature=endscreen

+1/−5
23.10.2013 12:17
Foto

I42v75o 98B84e10č45v66á24ř 1754196689

Ještě jednou dobrý den,

věřte nebo ne, když jsem si zakládal tento blog, tak jsem si představoval, že sem něco napíšu každý měsíc. Bohužel vždy jsem byl příliš vytížen důležitějšími věcmi a témata, na která jsem chtěl reagovat, v době když jsem se k tomu dostal, již nebyla aktuální. Snad jich časem bude více. :-)

+3/0
23.10.2013 12:26

A17l97o24i20s 70K26o48v33a95ř66í17k 9645904981513

Vidíte Ivo, kdybyste se nerozptyloval prací, mohl se z vás stát povoláním blogger, jako svého času svobodný machovec F. Matějka, a ve psaní jste se mohl vyřádit jako nikdy jindy.:-) Přemýšlejte o tom.

+3/−1
23.10.2013 12:38

R60a44d43o10s54l45a68v 68K15l15a80u58d37a 5554598634972

Jenže Franta je legenda. Karet Gott blogu iDnes. Není dobré, aby se ho kdokoliv snažil napodobit. :-)

+3/0
23.10.2013 12:45

B94o66h54u42m98í52r 14Š39i18m83e73k 3261350204174

Jako konzervativní pravičák bych tento článek bral a zvažoval volbu.

Ale vadí mi, že Svobodní místo snahy o kultivaci Evropské unie chtějí EU opustit. To není dobré řešení.

Úsilí o občanskou samostatnost a nezávislost na státu hodnotím pozitivně.

Slib morálních hodnot, který není zavěšen na Bohu, má nejistou hodnotu. To už z tohoto hlediska jsou na tom potenciálně lépe lidovci. Ale i tak je třeba být obezřetný, co je možné a co je jen zbožné přání.

:-)

+1/−2
23.10.2013 12:12

A84l57o83i32s 79K75o64v33a48ř39í18k 9145884671213

I ten mafiózo Fanouš Matějka, bývalý funkcionář, amorální asociál a SuperBloger roku, byl od nich "odejit" za podivných okolností.;-D

+2/−1
23.10.2013 12:24
Foto

I77v46o 13B19e68č34v53á18ř 1614916399

Krásný a úspěšný den Bohumíre,

děkuji za váš názor. Nejprve k hodnotám. Jsem z ateistické rodiny, sám jsem se dlouhá léta považoval za ateistu, dnes bych o sobě řekl, že jsem věřící, jen to cosi, v co věřím, nenazívám Bohem, ale nemám pro to, ani jiné označení. Věřím v sebe a v neomezený lidský potenciál. Nemám nic proti věřícím jakéhokoli vyznání, jen mi občas připadá, že se díky náboženství schováváme za něco jiného, než abychom přijali sebe sama a svou vlastní zodpovědnost.

Historie mi v tom dává za pravdu, vezměte si kolikrát se v historii lidstva zabíjelo, vraždilo a popravovalo ve jménu Boha. Kdyby se nemohli schovávat za něco vnějšího, myslím si, že mnoho z těch lidí by to přirozeně neuneslo a tudíž nedělalo.

Na druhou stranu každý člověk se potřebuje mít o co opřít a když to není schopen udělat o sebe sama, je dobré alespoň věřit a mít k ruce právě náboženství.

Myslíte si, že něco jako kultivace EU je v dnešní době ještě reálná? Osobně o tom pochybuji. Když vidím názorovou roztříštěnost v České republice a neschopnost sjednocení pro určitou věc mezi 10 mil. lidí, jak to chcete udělat v kolosu jakým je EU, kde ještě navíc máme mravenčí význam?

Byl jsem pro vstup do EU, ale EU se změnila. To dobré jako Schengen, volný obchod a pohyb osob funguje, ale lidé jsou od přírody moci chtiví a Brusel čím dál tím více chce rozhodovat o každém z nás. Politická a ekonomická centralizace se bohužel už mnohokrát v historii ukázala jako neefektivní, potlačující svobodu, kreativitu a lidský potenciál. Směrnice a nařízení, které dnes z Bruselu chodí to jen potvrzují a pod záminkou hlubší integrace jsou vyvýjeny snahy o prostou centralizaci. Navíc je zde neřešený a čím dál více neřešitelný problém Eura, které likviduje všechny státy kromě Německa, na jehož ekonomickou úroveň je nastaveno (nikdo jiný ovšem není Německu rovnocenný). Naštěstí Euro zatím nemáme a nevypadá to, že bychom někdy mít měli, avšak tuto jistotu bych uvítal.

+3/−1
23.10.2013 12:53

R70a45d60o94s52l79a94v 73K72l78a70u37d82a 5324408434162

Mám dotaz. Ve jménu kterého Boha byl holocaust? Ve jménu kterého Boha vraždili komunisti?   On se ten důvod vždycky najde. Člověk nepotřebuje Boha. Vraždit se dá kvůli majetku,  i z lásky. Můžeme ale vraždění svádět na Boha (na víru), na peníze, nebo dokonce na lásku? Sotva. EU se nezměnila. To jen některým jedincům začalo vadit že přišel okamžik, kdy budeme muset vracet to, co jsme předtím dostali.

+1/−2
23.10.2013 13:03
Foto

I12v89o 47B24e70č96v15á36ř 1224266509

Pane Klaudo,

neznám osobně nikoho kdo se holocaustu účastnil, ani žádného komunistu, takže vám na to nejsem schopen odpovědět, jak ti lidé ospravedlňovali své individuální chování, ale nemuselo to být ve jménu žádného Boha. Reagoval jsem na myšlenku ohledně morálních hodnot a jsem přesvědčený, že vysoké morální hodnoty může mít kdokoli bez ohledu na to, jestli věří nebo ne a stejně tak jakýkoli věřící může být amorální, neboť každý z nás si dokáže ve svém svou pravdu vždy obhájit.

K té EU, respektuji váš názor. Vliv EU na mé podnikání se za ty roky rapidně změnil (bohužel naprosto zcestnou regulatorikou, které stále přibývá) a mezi jinými podnikateli cítím podobné věci. O tom, že je pryč doba štědrých dotací ze strany EU pro slabší ČR, která se připojením dalších států dostala postupně ke středu a tudíš poměr dáme/dostaneme je výrazně horší, nemluvím.

+1/−1
23.10.2013 13:23

B81o41h48u32m39í50r 15Š28i71m53e86k 3381190254934

Nad otázkou morálních hodnot člověka již přemýšlím dlouho. Pokud morálku nezavěsíme na zevní autoritu, vyšší princip...pak spoléhání na naši osobní autoritu bude problematické. Stejně jako se zbavujeme autority Boha, snadno se zbavíme morálky postavené na vlastní autoritě.

:-)

0/0
24.10.2013 10:07

M42i16r18o29s86l37a89v 47P16e70t53r 1252980488541

Jen slepý fanatik a idealista nevidí, jak se dřívější skutečná spolupráce změnila na zákazy a příkazy. EHS= evropská hospodářská  s p o l u p r á c e. EU= Evropská unie. unie= svaz. nepřipomíná vám to něco ?!?

+1/−1
23.10.2013 13:31

B67o39h63u53m90í41r 39Š47i96m42e27k 3221700624254

Klaudo, Klaudo!

Člověk dokáže zneužít vše, chce znásilnit i Pána Boha.

Ale Tvoje námitky v prvních větách jsou především stavěny na nepochopení Boha. Mají reálný podklad ve falešném výkladu jedné pasáže v Písmu. A nic na tom nemění to, že tento falešný výklad jsi mohl slyšet i z kazatelny...

Ano, Čech bere plnými hrstmi z EU a nechce si připustit, že to bude muset vracet.

Ale Svobodným jde většinou o něco jiného. Vadí ta výchova občanů k nesamostatnosti a výchova k bolševické závislosti na státu. To je vážný problém pro naši budoucnost!

:-)

0/0
24.10.2013 9:53

B61o37h97u75m64í98r 28Š92i39m22e90k 3921420614854

Ivo Bečváři, díky za diskusi.

Pro mne není podstatné, zda někdo věří, že Bůh existuje, nebo nevěří, že Bůh existuje. Pokud jsou oba poctiví, pak jsou oba hledající.

Víra v sebe je o něčem jiném, ale neméně důležitém. Kdo věří sám sobě, je svobodný a nemá potřebu spoléhat na stát. To je dobře.

Je mnoho lidí, kteří potřebují Pána Boha jako berličku, bez které neumí žít. To je špatně! Navíc u těchto lidí jde většinou o hru na víru a samotnou víru mají problém najít. Ani náboženství nám nesmí být berlou, protože takové náboženství se nám stává hradbou znemožňující vztah k Bohu.

Vztah k Evropské unii. Vystoupení z EU nevidím reálné bez velkých ztrát pro nás. Pak musí být reálná její kultivace. Možnost kultivace pro nás nemusí být pociťována jako možná, protože jsme malověrní, nevěříme si sami sobě. Ale najdi si v Bibli, co o víře říká Ježíš Kristus, co říká o víře člověka. Když budeš věřit, že tato hora se přestěhuje jinam, tak se přestěhuje. Když budeš věřit, že tato hora musí být jinde, tak ji prostě s ostatními přestěhuješ! Tedy i v otázce kultivace EU si musíme věřit, sami sobě věřit!. A když budeme vědět, že EU musí být postavena na pravicové politice, tak časem bude stát na přirozených základech a občanské svobodě! Proč naši pravicoví politici v evropském parlamentu nic neprosadí? Protože pravicové politice naši odeesáci prostě nevěří. Bohužel! To vidíš i v naší politice. Služba kmotrům a multimilionářům ještě není pravicová politika!

Tvůj vztah k EU kopíruje můj vztah k ODS. Zakládal jsem ODS, ale již během dvou let jsem postrádal konzervativnost i pravicovost. Proto jsem vystoupil. Nevěřil jsem si, že bych byl schopen s ostatními ODS kultivovat zpět na konzervativní pravici. Asi jsem udělal chybu. Václav Klaus si zjevně neuvědomil, že s občany myslícími po komunistickém brainwashingu, těžko dá pravici dohromady s bývalými soudruhy. Pokud mu o to vůbec šlo... :-)

0/0
24.10.2013 9:42
Foto

V35á15c78l26a84v 57C73h65u34c62h12m67a 6215861698256

Ale svoboda jedince a existence EU v podobě ochranitelského státu nebo unie států je v přímém rozporu. Nemůžete opravovat budovu, která stojí na špatně udělaných základech. Musíte ji srovnat se zemí a začít znovu důkladněji právě těmi základy.

0/0
24.10.2013 10:00

B28o84h89u18m25í26r 32Š82i55m49e46k 3341400984474

Souhlas! Jen si nejsem tak jist, že Evropskou unii i Českou republiku (stejný levičácký problém!) musíme srovnat se zemí a budovat znovu. Já stále ještě doufám v parlamentní demokracii. Evropské unii i České republice chybí vize budoucnosti, chybí cíle. Touto diskusí musíme začít! A pak ji prosadit parlamentní cestou. Nestačí tvrdit, že to nejde, jako to dělají odeesáci.

:-)

0/0
24.10.2013 10:14
Foto

V95á85c21l17a21v 42C54h76u67c86h71m73a 6235621408166

Nooo, máme na výběr dvě varianty. Jedna znamená, že budeme lpět na parlamentní demokracii a pomineme fakt, že je zneužívána k uplácení voličů a necháme tomu volný průběh. Dřív nebo později se ta budova postavená na špatných základech zhroutí sama a budeme moci začít budovat od základů. Otázka zní, zda začneme základy a nebo opět rychle vyženeme zdi vysoko k oblakům, aby byla vidět široko daleko ta nablýskaná fasáda za kterou znovu skryjeme to nevzhledné hnojiště. 

Druhou možnou cestou je to, že si přiznáme, že jsme začali špatně a to špatné strhneme a budeme stavět. Poučeni z chyb, které jsme si byli schopni přiznat se možná vyvarujeme toho abychom ty chyby opakovali. 

Osobně si myslím, že na tu druhou variantu nejsme dostatečně na výši a tak nám asi nezbývá než si to protrpět se vším všudy.

0/0
24.10.2013 10:39

B15o68h96u72m17í51r 52Š69i18m81e95k 3701450204494

Dávám přednost parlamentní demokracii před revolucí a chaosem!

Voliči musí odpovědně volit své zástupce do parlamentu podle jejich kvalit morálních a nikoliv podle prázdných ideologií, kterými nás oblbují. Dnes ODS a TOP 09 dělají prachsprostě levicová rozhodnutí a ČSSD za ně absurdně opravují politiku zprava!

Pak bude možné vyžadovat větší odpovědnost politiků svým voličům (dnes to tvrdě prosazuje Okamurův Úsvit demokracie a Cibulka).

Ale rozmetání parlamentu není cesta nikam jinam než k totalitě.

0/0
24.10.2013 13:20
Foto

V34á34c24l15a81v 10C79h57u81c73h18m32a 6315521528196

O rozmetání parlamentu nebyla řeč. Příliš to dramatizujete. Jde o rozmetání systému, který umožňuje vysávat občany za tím účelem aby se jich dala co možná největší část dostat do závislosti a tím vlastně do uplácení. 

Vystoupení z EU ji nijak neohrozí, naše setrvání v ní však velmi ohrozí nás samotné.

0/0
24.10.2013 14:58

B25o42h40u64m43í36r 40Š54i43m50e97k 3381460834404

Ono jde o to, zbavit se bolševického přesvědčení o naší nesamostatnosti a neschopnosti, pokud nás stát nepovede za ručičku. A pak to předat politikům do Evropské unie.

0/0
25.10.2013 7:42
Foto

I56v46o 47B48e97č56v58á16ř 1344216249

Bohumíre, také děkuji za Tvůj úhel pohledu,

mám pocit, že většinu věcí vnímáme stejně, jen to nazýváme jinými jmény, nebo se trochu lišíme ve způsobu řešení. Níže nabízím několik důvodů, proč podle mě EU nelze kultivovat.

1) Podnikání a rodina mě naučila, že pokud chce člověk něco měnit, třeba i celou společnost, musí začít u sebe sama. Česká republika a my všichni zde žijící máme v prvé řadě odpovědnost za to, abychom vytvořili, lpěli a dodržovali morální standardy zde a až poté se můžeme pouštět do kultivace jiných společenství.

2) Tady ovšem nastává poměrně zásadní problém, neboť již dnes nás EU příliš ovlivňuje a rozhoduje o našich životech, než aby průměrný člověk byl schopen si vytvořit silnější hodnoty a nenechal se EU ovlivnit po dobu několika let bez ohledu na situaci v ČR.

Souhlasím, že je potřeba zdravě (ne slepě) věřit. Já věřím v principy světa, v sebe sama, ale ve smyslu víry v člověka jako takového a život. Věřím, že má víra je ve skutečnosti vírou všech náboženství na světě, akorát každý používá jinou terminologii a bohužel jen málo lidí v každém z těch náboženství svou víru pochopilo hluboce pod povrch do těch nejjednodušších pravd, které nazývám principy.

Rozdíl mezi námi ve víře ohledně EU je v tom, že stejně jako Ty věříš, že se Evropa dá kultivovat, tak já věřím, že se není třeba obávat vystoupení z EU vč. toho, že věřím, že bychom si dokázali vyjednat místo v EFTA a tedy EHP. Co se týče ztrát, netvrdím, že by pro nás nebylo vystoupení ztrátové, ale ztráty spojené z vystoupením vnímám dlouhodobě jako menší než ztráty (v podobě věčných záchran jiných států, nižšího ekonomického růstu apod.), který nás čekají když zůstaneme. Někdy je prostě lepší udělat 2 kroky vzad, abych mohl zase jít 5 vpřed. Jen je potřeba na to mít odvahu a to je něco, co dnes lidem chybí (vč. mě samotného v určitých věcech).

0/0
24.10.2013 12:21

B97o98h29u30m26í65r 72Š74i54m13e79k 3841890974834

Ano!

Hledejme modus vivendi každý ve svém životě, ve svém vztahu k Bohu, ve svém vztahu ke své zemi i ve svém vztahu k Evropské unii. A diskutujme o tom. Hledejme cíle a cesty k jejich dosažení. Za sto let již snad Evropská unie bude k žití. Ale bude se muset vzdát svého hříchu přerozdělování z titulu sociálního inženýrství.

:-)

0/0
24.10.2013 13:30

M60i48r58o81s28l45a89v 76P74e83t15r 1132200738651

Pane Šimek, EU nelze změnit, je to jako byste cikána chtěl naučit nekrást a pracovat

0/−2
23.10.2013 13:26

B35o15h53u29m38í40r 35Š22i34m42e65k 3711380374764

Dobrá, začněme u cikánů. Práce se jim musí vyplácet! Jinak pracovat nebudou. Proč také? Nejsou možná vdělaní, ale nejsou hlupáci! Dokud z nich budeme dělat hlupáky, budeme to odnášet sami!

Evropská unie se musí vyplácet občanům, nikoliv jejich politikům!

Evropská unie musí usilovat o přirozené vztahy místo sociálního inženýrství!

Usilují o to naši politici v evropském parlamentu? Neusilují!

:-)

0/0
24.10.2013 10:20
Foto

V61á56c49l23a95v 20C57h52u91c77h17m32a 6535461218616

Co znamená, že práce se jim musí vyplácet? Ti co nemají s prací problém, těm se vyplácí, těm líným a závislým na dávkách se nebude vyplácet nikdy.

Vždy když dojde k předání nějaké správy státní moci na složku vzdálenější od občana, tak se správa zhorší. Už to popírá vaši podmínku, že EU se musí vyplácet občanům. Teoreticky to může fungovat fajn, ale já nejsem zvyklý zavírat oči před realitou.

0/0
24.10.2013 11:11

B61o10h88u76m73í41r 70Š69i53m35e35k 3341480624734

Kdyby se cikánům práce vyplácela, tak neprovozují leháro grando! Protože si získají dostatečnou obživu bez práce, proč by měli pracovat?

Politici Evropské unie, stejně jako politici Česka, se předhánějí, kdo  více buzerací vymyslí. Až zanechají těchto svých legislativních nesmyslů, pak bude pro nás i Česko i Evropská unie přínosem. Samozřejmě, že nesmíme posílat do Evropského parlamentu naše levičácké politiky, i když se zaklínají svojí pravicovostí, kterým sociální inženýrství nevadí.

:-)

0/0
24.10.2013 13:39
Foto

V61á48c97l31a57v 63C96h76u55c77h61m60a 6505301188806

V jednom se, myslím, shodnem. Je to jen na nás. 

Mantra, že my za nic nemůžeme, že za všechno můžou politici je nesmysl. Svobodní nemají šanci cokoliv změnit, pokud se výrazně nezmění smýšlení ve společnosti.

0/0
24.10.2013 15:01

B74o22h80u13m70í48r 60Š13i30m85e79k 3691700834334

Samozřejmě!

Tato společnost potřebuje výchovu k samostatnosti. Jinak zůstaneme v rukou sociálního inženýrství, korupce a protekce.

0/0
25.10.2013 7:44
Foto

V14á38c14l54a82v 54C24h63u96c64h33m42a 6975211798306

Kultivace Evropské Unie? Něco jako socialismus s lidskou tváří? Myslím, že tu zkušenost už máme za sebou.

0/0
23.10.2013 16:08

B48o45h53u59m21í67r 58Š13i22m86e94k 3111710834364

Již z ostatním mých příspěvků vidíš, že Tvoje otázka je prázdná.

Kultivací rozumím prosazení přirozených vztahů a občanské svobody.

Je třeba si položit otázku, co chceme, jaké jsou naše vize do budoucnosti, jaké jsou naše cíle? Chceme se podílet na prosperující společnosti nebo chceme se jen přiživovat? Chceme vzájemně prospěšné společenství? Co tomu chceme obětovat? A v druhém kroku je třeba to prosadit v evropském parlamentu.

:-)

0/0
24.10.2013 10:27
Foto

V16á70c53l57a31v 45C74h34u36c60h58m82a 6485471168616

Ale pokud EU v dnešní podobě je postavena na potlačování přirozených vztahů a občanských svobod, pak podle mně není jiné cesty než EU rozpustit nebo opustit. Funguje to podobně jako závislost na drogách. Nelze drogy jen omezit a myslet si, že se takto ze závislosti dostaneme.

0/0
24.10.2013 11:00

B90o49h64u40m34í26r 33Š21i45m79e11k 3411940594224

Zajímavý problém: Lze parlamentní demokracii instalovat parlamentní cestou nebo jen autoritativním systémem? Parlamentní cestou se nám to moc nedaří. Proč? Protože máme hlavy poškozené komunistickým brainwashingem! Věříme všichni, že se nám to přecejen podaří. Pak se nám to musí podařit i v Evropské unii.

:-)

0/0
24.10.2013 13:43
Foto

V91á23c37l26a70v 53C62h57u83c72h20m27a 6985621848196

Věřit nestačí. Je třeba aktivně konat. Špatné odepsat, a to i za cenu ztrát, a dobré podporovat. Víra opravdu moc nezmůže nejsou -li za ní konkrétní činy.

0/0
24.10.2013 15:04

R65a16d35o13s60l16a52v 11K88l47a42u21d51a 5444438384752

Neměl byste tam nějakou lepší fotku? Pokud člověk nedělá reklamu na Colgate, tak by nemusel vypadat tak přiblble.    Jo a ještě něco k článku. Nestojí to za komentář.

0/−3
23.10.2013 12:02
Foto

I47v66o 68B20e30č44v17á38ř 1904796669

Krásný den Radoslave,

je mi líto, ale v současné době ne. Nejsem příliš fotogenický, a proto se moc nefotím. Tuhle jsem vytvářel původně za jiným účelem, ale nic lepšího jsem nenašel. Třeba mě časem někdo vyfotí a pak ji rád změním.

0/0
23.10.2013 12:22

R23a98d34o58s60l69a45v 35K69l55a61u84d70a 5354368334212

Jestliže se někdo hodlá se svým xichtem veřejně prezentovat, měl by si dát záležet.

+1/−3
23.10.2013 12:41
Foto

V50l16a48d39i81m50í60r 95Š25ť98a44s71t27n74ý 1681356855873

kdy si dáte do ikony svou fotku vy?

+1/−1
23.10.2013 13:20

R89a22d82o60s81l98a17v 67K29l85a80u97d83a 5934208944862

Já se se svým xichtem veřejně prezentovat nehodlám:-)

0/−1
23.10.2013 14:48

A84l41e36x40a58n73d62r 44Š70p10á62t51a 3803915587843

Váš omyl ohledně Svobodných tkví jinde. V jednostranném ekonomickém vzdělání. Není divu, že Vám Svobodní imponují. Nejste sám. Hodně mladých (pouze ekonomicky uvažujících) to vidí obdobně jako Vy. Ten program je špatný právě proto, že je postaven jen na ekonomii - jako vědě všech věd. Jiné vědy pro tuto stranu neexistují. Dostala-li by se k moci, plavala by v tom stejně jako TOP a ODS - naprosto stejně. ODS je postavena na mantrách, stejně jako TOP. A ta navíc na dvou osobách, přičemž jedna osoba je určující a druhá dělá maskota či fíkový list. Je stejně konzervativní jako ODS liberální. A totéž platí o Svobodných - ani jedna z těchto stran není plnohodnotnou politickou stranou, jež by byla schopna jednat ve vládním angažmá racionálně v duchu 21. století na rozumném ideologickém základě.

+3/−3
23.10.2013 11:47

K47a46r21e38l 89N34o49v31á23k 8303738248276

TOP09 nemá žádný program kromě udržet se u moci.

ODS zas žádný program neplní.

Ohledně předpovědí chování SSO v parlamentu bych rád viděl Vaši metodu předpovědi budoucnosti.

Nicméně, proč volit osvědčené lháře z ODS a TOP09 ? Jistě je lepší dát šanci straně s propracovaným programem, která systematicky roste a pracuje několik let.

+7/−1
23.10.2013 11:53

A24l50e61x32a87n83d93r 58Š56p40á48t29a 3263205977543

Nu to je spíše téma k zamyšlení pro Vás. Ono se to přece děje. Jak si jinak vysvětlit ten nárůst preferencí Babišova hnutí ANO. To je přece to, o čem píšete - přesun napravo od ODS a TOP. A jaksi ta většina dává najevo, že to Babišovo ANO je pro ty zprava nějak přijatelnější než ti Svobodní. A pokud by Babiš neměl svou minulost a nebezpečí řídit stát jako firmu - nutno podotknout vlastní firmu skrze vlastnictví politické strany, asi by ten úprk byl masivnější.

+1/0
23.10.2013 12:39
Foto

I26v48o 93B31e23č46v56á98ř 1654956599

Dobrý den pane Špáto,

mohl by podle vás ve volebních preferencích hrát fakt, že pan Babiš uvádí rozpočet na kampaň ve výši 40 mil. Kč (vzhledem k tomu, že je na každém rohu vidět, je v TV a má celé strany v listinných médiích, tak si myslím, že ve skutečnosti dá mnohem více) a Svobodní mají rozpočet cca 2 mil. Kč?

+1/−1
23.10.2013 13:04
Foto

V90á14c26l37a10v 48C26h55u59c11h29m92a 6185641358906

Tak nějak podobně jako dnes Babiše brali lidi Věci Veřejné. Kdepak jsou nyní? A kde bude Babišovi konec za čtyři roky?

0/−1
23.10.2013 16:14
Foto

I15v72o 19B73e23č50v76á96ř 1804796919

Pane Špáte máte pravdu, že mám především ekonomické vzdělání. Konkrétně ekonomické vzdělání zaměřené na byznys, soukromý sektor, osobní finance a finanční trhy a okruhy s tím spojené, abych byl úplně přesný. Abychom o tom mohli diskutovat, povězte mi, jaké konkrétní další vědy máte na mysli?

Btw: Ekonomii nepovažuji za vědu všech věd, ale za vědu jako každou jinou. V některých věcech je přeceňovaná a v jiných podceňovaná.

+1/−1
23.10.2013 13:11

A14l77e92x62a65n90d33r 13Š53p39á12t47a 3803985637473

To by bylo na dlouhé vysvětlování. Stručnost pro mnohé, přestože je vypovídající, jaksi nestačí. Svobodní měli kdysi v programu tržní soutěž práva, justicí v jednotlivých zemích EU. Například. Mladí poněkud zmatení vš studenti ekonomie jsou schopni tvrdit, že ekonomie spadá do ranku exaktních věd - mimochodem ani netuší, co z toho vyplývá pro realitu. Představa Svobodných, že trh vyřeší vše je stejně vulgární jako představa komunistů, že ekonomii lze uřídit až do posledního jedince. Zrušení ÚHOSu je také perlou všech perel. Jejich představa státu - to je vskutku něco, co s realitou nemá nic společného - jak v oblasti ideologie, tak v oblasti praxe. Příklad? Existují-li dotace všude okolo Vás, zrušíte-li je doma, spolehlivě ekonomii toho státu doma pošlete do kytek, kór při jejich pojetí liberalismu. Myšlenka dotací a jejich existence není špatná, špatný je způsob jejich realizace. Jejich představa rovnosti je obdobná pojetí rovnosti komunisty - jen v jiné podobě. Jejich vláda by dopadla tragikomicky - museli by ale hodně korigovat pod tíhou praxe, tak, že by z jejich programu nezůstal kámen na kameni. Obecně - politika samozřejmě vždy bude zasahovat i do ekonomie a neznamená to, že to je či musí být špatně. Právě s ohledem na ty další vědy - ať je to právo, sociologie či třeba jen architektura. Pojem veřejné statky či veřejný prostor jsou pojmy pro Svobodné naprosto úchylné. A tak by se dalo pokračovat.

0/0
23.10.2013 13:57



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.